Search
Close this search box.

Taisyklės

Elektroninės prekybos taisyklės

Šios Elektroninės prekybos taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privaloma ir neatsiejama pirkimo – pardavimo sutarties, sudaromos tarp elektroninės parduotuvės https://www.ekoride.lt (toliau – EKORIDE, el. parduotuvė, mūsų, mumis, mes) ir EKORIDE kliento (toliau – Jūs, Jūsų, Jums, Jus) dalis, supažindinančios Jus su el. parduotuvės prekių pirkimo – pardavimo sąlygomis bei nustatančios EKORIDE ir Jūsų teises bei įsipareigojimus, susijusius su prekių pirkimu – pardavimu el. parduotuvėje.

I. Bendrosios nuostatos

1. Naudotis el. parduotuvės paslaugomis turi teisę:
1.1. veiksnūs fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus;   
   1.2. nepilnamečiai nuo penkiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus tik turėdami tėvų, įtėvių arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai savarankiškai disponuojama savo uždarbiu ar stipendija;
   1.3. juridiniai asmenys;
   1.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
2. Jeigu Jūs norite naudotis el. parduotuvės paslaugomis, privalote užsiregistruoti. Registracija laikoma įvykusia ir galiojančia, kai Jūs elektroniniu būdu pateikiate informaciją apie save ir perėjote prie tolimesnių veiksmų.
3. Jūsų pateikti asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefonas, el. pašto adresas) registruojantis el. parduotuvėje saugomi ir tvarkomi vadovaujantis 2003 m. sausio 21 d. Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu Nr. IX-1296 bei šių Taisyklių 1 Priede aprašyta  „Privatumo politika“.
4. Prekių kainos, nurodytos el. parduotuvės prekių kataloge, galioja tik perkant šias prekes el. parduotuvėje. Prekių kainos el. parduotuvėje yra nurodytos įskaičius PVM. Pristatymo kainos neįskaičiuotos ir nurodomos atskirai formuojant užsakymą. Pristatymo kaina Jums yra aiškiai nurodoma iki užsakymo patvirtinimo bei išskiriama pačiame užsakymo patvirtinime.
5. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Jūsų ir EKORIDE laikoma sudaryta nuo to momento, kai Jūs e–parduotuvėje, suformavę prekių krepšelį, nurodę pristatymo adresą, pasirinkę apmokėjimo būdą ir susipažinę (perskaitę paspaudžiate mygtuką “Aš sutinku su Taisyklėmis“) su šiomis Taisyklėmis, paspaudžiate mygtuką „Išsaugoti“. Sutartis, elektroniniu būdu sudaryta tarp EKORIDE ir Jūsų yra saugoma el. parduotuvėje ir Jums gali būti prieinama elektronine forma.
6. Apie pirkimo – pardavimo sutarties sudarymą EKORIDE Jus informuoja išsiųsdamas pranešimą Jūsų nurodytu el. pašto adresu.

II. Jūsų TEISĖS IR PAREIGOS

7. Jūs galite pasirinkti ir užsisakyti bet kurią prekę iš el. parduotuvės kataloguose pateikiamų prekių.
8. Jūs, naudodamasis el. parduotuves paslaugomis, sutinkate su šiomis pirkimo – pardavimo sutarties taisyklėmis ir privalote jų laikytis.
9. Jūs el. parduotuvės registracijos formoje privalote pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Jeigu bus pasikeitę Jūsų asmens duomenys ir mes apie tai nebūsime informuoti, Jūs prisiimsite visą dėl to kylančią nuostolių riziką.
10. Jūs atsakote už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis el. parduotuve.
11. Tam pačiam asmeniui draudžiama registruotis ir naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis keliais vardais.
12. Jūs privalote būti nurodytoje vietoje, nurodytu laiku ir priimti užsakytas prekes.
13. Jūs įsipareigojate neperduoti tretiesiems asmenims savo registracijos bei prisijungimo duomenų. Jeigu Jūs prarandate prisijungimo duomenis, privalote nedelsiant informuoti EKORIDE el. paštu [email protected]. EKORIDE neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus pasinaudojus Jūsų prisijungimo duomenimis iki informavimo momento. Tokiu atveju EKORIDE ir turi teisę laikyti, kad veiksmus el. parduotuvėje atlikote Jūs.
14. EKORIDE neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus, kai pasinaudoję Jūsų bankininkystės sistema, jie sudaro pirkimo – pardavimo sutartis pasinaudodami el. parduotuvės paslaugomis.

III. EKORIDE teisės ir pareigos

15. Jeigu registracijos metu ar vėliau pateikiami melagingi, netikslūs, klaidinantys ar ne visi prašomi pateikti duomenys, arba Jūs nesilaikote kitų įsipareigojimų, numatytų šiose Taisyklėse, EKORIDE turi teisę nedelsiant panaikinti registraciją ir ištrinti Jūsų duomenis arba apriboti Jūsų teisę naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Už Jūsų pateiktų neteisingų duomenų sukeltus padarinius atsakote tik Jūs pats.
16. EKORIDE pasilieka teisę, be išankstinio perspėjimo, sustabdyti arba nutraukti Jūsų registraciją ir naudojimosi el. parduotuvės paslaugomis, jei yra pagrindo manyti, kad Jūs užsiimate neleistina veikla ar kitaip bandote pakenkti el. parduotuvės darbui arba stabiliam veikimui.
17. EKORIDE įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Jums naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
18. EKORIDE, susidarius nenumatytoms aplinkybėms, negalėdamas Jums pristatyti Jūsų užsakytos prekės įsipareigoja Jums pasiūlyti analogišką prekę. Jums atsisakius priimti prekės analogą, sumokėtus pinigus grąžinsime per 72 valandas, jeigu Jūs padarėte išankstinį apmokėjimą.

IV. Atsiskaitymas už prekes

19. Už prekes Jūs galime atsiskaityti:
   19.1. naudojant banko internetinės bankininkystės sistemas;
   19.2. išankstiniu banko pavedimu;
   19.3. grynaisiais pinigais parduotuvėje;
   19.3. kreditine kortele per PayPal.

V. Prekių Pristatymas

20. Kai priėmus užsakymą prekės pakraunamos Lietuvoje esančiame sandėlyje, EKORIDE įsipareigoja pristatyti Jūsų užsakytas prekes po apmokėjimo Jūsų užsakyme nurodytu adresu Lietuvos teritorijoje per 2-3 darbo dienas.
21. Kai priėmus užsakymą prekės pakraunamos užsienyje esančiame sandėlyje, EKORIDE įsipareigoja pristatyti Jūsų užsakytas prekes po apmokėjimo Jūsų užsakyme nurodytu adresu Lietuvos teritorijoje per individualiai suderintą ir užsakymo patvirtinime nurodytą terminą.
22. Prekes pristatys EKORIDE įgaliotas atstovas. Jums pasirašius siuntos važtaraštyje yra laikoma, kad siunta yra perduota (pristatyta) tinkamai.
23. Prekės pristatymo metu kartu su mūsų įgaliotu atstovu Jūs privalote patikrinti prekes siuntos būklę. Pastebėjęs siuntos pažeidimą, Jūs privalote tai atžymėti siuntos važtaraštyje, bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Jums pasirašius siuntos važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga. Jeigu pristatytos prekės komplektacijoje nėra kokių nors dalių ar dokumentų (pvz., garantinio talono ar pan.), Jūs privalote apie tai nedelsiant informuoti EKORIDE administraciją.

  23.1. Jums neatvykus EKORIDE nurodytu laiku atsiimti prekės iš parduotuvės, ji bus saugoma ne ilgiau kaip 5 dienas, o dėl jos naujo atsiėmimo laiko privaloma iš anksto suderinti su EKORIDE administracija. Jeigu Jūs pavėluojate atsiimti prekę ilgiau kaip 30 (trisdešimt) dienų, EKORIDE atsiunčia Jums įspėjimą apie ketinimą per artimiausias 7 (septynias) dienas nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį. Jums nesureagavus į įspėjimą, EKORIDE nutraukia pirkimo-pardavimo sutartį, išskaičiuoja iš Jūsų sumokėtų už prekę pinigų jos saugojimo išlaidas, kurios negali viršyti 14,48 €, ir likusią pinigų sumą grąžina Jums į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.
24. Pristatymo išlaidos el. parduotuvėje nurodytą kainą nėra įskaičiuotos, jos yra nurodomos kaip numatyta Taisyklių 4 punkte.

VI. Prekių garantijos

25. Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Garantinis laikotarpis yra nurodomas Jums išduodamame garantiniame talone arba jam prilygstamame kitame dokumente.
26. Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, išskyrus atvejus kai gedimai patirti ne dėl gamintojo ar EKORIDE kaltės – remontas atliekamas nemokamai.
27. Sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo Jūs galite kreiptis tel.: +3706 9807745; +370 65781341, el.paštu [email protected] arba atvykti adresu Draugystės g. 17, Kaunas, LT-51229, Lietuva.
28. Pateikdamas prekę remontui, Jūs būtinai privalote pateikti galiojantį prekės garantinį taloną ir įsigijimą patvirtinantį dokumentą (čekį, sąskaitą – faktūrą).

VII. Prekių grąžinimas

29. Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta LR Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šias numatytas išimtis:
  29.1 paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;
  29.2 sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  29.3 sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  29.4 sutartims, sudarytoms vartotojui pateikus verslininkui konkretų prašymą dėl šio atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai. Jeigu šiuo atveju verslininkas suteikia daugiau papildomų paslaugų, negu vartotojas konkrečiai nurodė, arba parduoda daugiau papildomų prekių, negu būtina remonto ar priežiūros darbams atlikti, toms papildomoms paslaugoms ar prekėms taikoma teisė atsisakyti sutarties.
30. Kai grąžinama nekokybiška prekė, EKORIDE įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir, nesant Jūsų prieštaravimo, ją pakeisti analogiška preke. Jums prieštaraujant dėl nekokybiškos prekės pakeitimo kokybiška preke, sumokėtus už nekokybišką prekę pinigus grąžinsime per 72 valandas. Tuo atveju, kai paaiškėja, kad EKORIDE neturi analogiškos prekės, jums bus per 72 valandas nuo šio paaiškėjimo momento sugrąžinti už prekę sumokėti pinigai.
31. Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota. Jūs atsakote už pilną prekės komplektavimą. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, ji nėra priimama grąžinimui.
32. Tais atvejais, kai nepraėjus 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo pranešate apie atsisakymą nuo pirkimo-pardavimo sutarties (Taisyklių 30 p.), prekės turi būti grąžinamos toje pakuotėje, kurioje jos buvo pristatytos. Pakuotė turėtų būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota. Kitais atvejais grąžinant prekes EKORIDE pageidauja, kad būtų laikomasi tų pačių reikalavimų arba dedamos maksimalios pastangos laikytis nurodytų reikalavimų pakuotei.
33. Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdamas mums apie tai raštu (el. paštu [email protected] per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.
34. Norėdami atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, per Taisyklėse nurodytą terminą privalote Taisyklių 33 punkte nurodytais kontaktiniais adresais pranešti apie sutarties atsisakymą raštu. Apie sutarties atsisakymo patvirtinimą gausite pranešimą Jūsų nurodytu el. paštu. Jeigu negausite patvirtinimo per 10 darbo valandų, privalote kreiptis telefonu į EKORIDE. Atsisakę sutarties, per 3 (Tris) darbo dienas privalote telefonu arba el. paštu suderinti su pardavėju Prekės grąžinimo būdą (visi prekės paėmimo, nuvežimo ir kitokio transportavimo iki Pardavėjo nurodytos vietos klausimai). Šiuo atveju privalote grąžinti nusipirktą Prekę, atitinkančią Taisyklių 31 ir 30 punkto pirmo ir antro sakinio reikalavimus.  Atsisakius sutarties, už Prekę sumokėti pinigai bus grąžinami per 5 (Penkias) darbo dienas nuo Prekės grąžinimo dienos.
35. Jūs neturite teisės atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, jeigu:
    35.1. perkami garso ir vaizdo kūriniai ir fonogramos bet kokiose laikmenose, kompiuterinės programos, ir Jūs pažeidėte pakuotės apsaugas (atplėšėte ar atidarėte pakuotę);
    35.2. Jūs prekę sugadinote ar iš esmės pasikeitė prekės išvaizda; pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.

VIII. Baigiamosios nuostatos

36. EKORIDE pasilieka teisę sustabdyti, savo nuožiūra pildyti, keisti šias Taisykles ir kitus su Taisyklėmis susijusius dokumentus, apie tai Jus informuodamas el. parduotuvėje. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t.y. nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami el. parduotuvės sistemoje.
37. Jeigu Jūs nesutinkate su nauja Taisyklių redakcija, daliniais papildymais, pakeitimais, Jūs turite teisę jų atsisakyti, su sąlyga, kad Jūs prarandate teisę naudotis el. parduotuvės paslaugomis.
38. Jei po Taisyklių pakeitimo Jūs ir toliau naudojatės el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Jūs sutinkate su nauja Taisyklių redakcija, daliniais pakeitimais ar papildymais.
39. Visi nesutarimai dėl šių Taisyklių vykdymo sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti per 30 (Trisdešimt) dienų, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
40. Šioms taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

GRĄŽINIMAS, GARANTIJA

Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami mums apie tai raštu (el. paštu: [email protected] arba registruotu laišku „UAB Jusena“ biuro adresu: Draugystės g. 17, Kaunas, LT-51229, Lietuva per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.

SVARBU: Rekomenduojame prieš grąžinant prekes sutarti su EKORIDE (UAB „Jusena“) atsakingu darbuotoju el. paštu: [email protected] arba telefonu: +3706 9807745 dėl prekės grąžinimo, kuris Jums pagelbės visais klausimais.

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą (jo formą gali atsiųsti atsakingas UAB „Jusena“ darbuotojas el. paštu), nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas. Šeštoji knyga. Prievolių teisė 6.228-10 straipsnis.

http://www.infolex.lt/ta/12755:str6.228-10

PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną;


Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti UAB „Jusena“ biuro adresu: Draugystės g. 17, Kaunas, LT-51229, Lietuva.

SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems. 

Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą  trečiajam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjui atsisakius sudarytos sutarties, Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

UAB „Jusena“ vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, UAB „Jusena“ įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos LR Civilinio kodekso nuostatomis..

Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

Prekes galite grąžinti, pristatant į UAB „Jusena“ biurą, adresu – Draugystės g. 17, Kaunas, LT-51229, Lietuva.